En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

onsdag, augusti 21

Altrad "sten"burk! Altered "rock"jar"

 Under våren tog jag en kurs online för Andy Skinner. Tyvärr så försvann både tid och inspiration lite grand i samband med nytt jobb.  Den här burken knåpade jag iaf ihop, men är inte riktigt nöjd med. Färgen blev lite sisådär och blomman jag tänkte sätta i bubblan för stor. Cool effekt tycker jag ändå att det är, även om det inte är perfekt. Den ska få ligga till sig lite till och vem vet, med tiden kanske inspirationen att fixa till det jag är missnöjd med kommer.


During spring I took an onlineclass for Mr. Andy Skinner. Unfortnatly did time and inspiration dissapear a while when I started my new job. Anyhow, I managed to do this jar. Im not pleased at all with my paint job or that the flower I had in mind for the bubble was way to big. I love the look of the techniq and Im hoping for some new inspiration to redo the paint and finish it of some day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar