En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

söndag, september 18

Dagens fångst!


Jag har varit ute och fiskat. Fick en grönaktig på hela 10kg! =)
Kanske inte är den bästa på fiskarhistorier men jag är en hejare på att sticka fiskar. Det är en mössa för er som fortfarande funderar. Just den här passar nog ett väldigt litet huvud. Än så länge saknar min fisk ögon av filt/knappar. Ev så kommer jag att fodra den med lite fleecetyg så att den kan användas lite längre. Mönstret är från Knitty.

Är det någon som vet vad man gör med en enda babyraggstrumpa?? Garnet tog slut efter första.

3 kommentarer:

  1. Haha den mössan är ju bara helt underbar!
    Superkul modell...
    Hoppas allt är bra med dig?
    Var hos Monica för första gången i onsdags, hoppas vi ses där. Sen har vi ju scrappingmässan ganska så snart, 5 nov, oj vad jag längtar :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha, den mössan var ju verkligen skitläcker!!

    SvaraRadera
  3. Nu lutar det åt att jag och Linn kommer gå till Monica på torsdag! Vore kul om du kunde komma då?

    SvaraRadera