En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

tisdag, november 16

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Knitalittle:

4 tv-program som jag kollar på för det mesta:
Chuck, True Blood, Biggest loser och The big bang theory.

4 saker jag gjort idag:
Stickat på en blivande julklapp, vart med och hämtat hyrbil åt svärfar (vi krockade med deras igår), köpt en stor koffertliknande förvaring till garnen och väntar nu på att åka och jobba.

4 saker jag längtar efter:
Julmys, få träffa mina vänner/släkt igen, att börja på nästa projekt (vad det nu blir), min epic six maskin.

4 saker på önskelistan:
Spellbinders och andra dies till epicen, motljusskydd till kameran, större pysselhörna och att sockmonstret i tvättmaskinen låter bli mina strumpor.

4 saker jag hatar:
Att vara sysslolös, när man upptäcker ett stort fel i början när man nästan är klar på en stickning, curry...hm...gå upp tidigt är definitivt inte någon favorit.

4 personer som jag i min tur utmanar:
Pysslepinglan, Linnzan, Carro och Smått och gott

2 kommentarer: