En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

söndag, november 7

Kort



Här har det vart ovanligt tyst en vecka, jag har vart på resande fot och inte riktigt haft tid att blogga. Pyssla har jag självklart hunnit med i flera olika former.

Kortet på bilden gjordes när jag pysslade med delar av mitt gamla scrapgäng. Hade inte allt för mycket material med mig men är riktigt nöjd med kortet som än så länge kommer få ligga i "bra att ha högen".

Jag har även hunnit spinna lite på slända, kanske inte bästa resultatet än men övning ger färdighet.

Ett par möss har fått kläder och kommer förhoppningsvis få hem runtomkring Trollhättan. Det är Karl-Bertil som gillar all elektronik, Lill hiphopparen, Pip-Lisa som piper högt när för att få som hon vill och lilla Fiffi som tappat bort sin nalle och vill ha tröst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar