En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

söndag, februari 14

Holgis-kortmakerskan

Fick ett mms runt lunchtid från kompisen. Det var ett bröllopsfoto. De gifte sig igår och vad jag förstår så var det knappt att närmaste familjen visste om det. Västkustbröllop var det och jag kan bara tänka mig att stranden vinterklädd med havet som bakgrund var en vacker plats för något så speciellt.

Som tur var så skulle ju alla mina scrappryttlar fram idag så när jag ändå var igång blev det ett gratulationskort till det lyckliga paret.

(någon som vet hur man roterar bilder här?)

Innan jag satte fart på inspirationen för ett bröllopskort så gjorde jag klart mammas beställning. Kort nummer 3 blev så här invändigt.

1 kommentar:

  1. Så fina de blev! Jag ska pyssla hela helgen med massa kort (på jobbet)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera