En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

onsdag, november 25

Julknep och knåp

Så lackas det mot jul, onsdagkvällarna blir mer och mer koncentrerade mot att få klart julkort och presenttags. "I" var i och för sig ett stort undantag idag då hon gjorde bröllopstackkort och embossade för glatta livet, men hon slängde längtande blickar på vi andras julpyssel. Vad jag gjorde idag kan jag inte visa förrän efter jul men den som väntar på något gott...

Nu var det ett tag sen ballerinan var i farten, sjalen ligger där så snällt och viskar till mig att jag ska upp på tå och dansa. Är väldigt sugen, det är bara det att jag drar mig för att trassla ut benen(repa upp varv på varv). Är väldigt sugen på att lägga upp ex en Gail (naturligtvis inte i trasselmohair då)så fort jag har fått klart mina julklappsprojekt.

Igår tvingade jag en mycket oförstående Razor att ligga på D:s vita pläd i hans stol för en fotosession inspirerad av det här kortet, taget för ett tag sen då hon själv hade passat på att mysa ner sig i pläden när D hade lyft på häcken.

Nästan så man tog fram tomtemössan och tvinga på henne den med. Hade blivit perfekta kort att göra julkort av eller att sända in till "Årets lussekatt". =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar