En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

lördag, augusti 29

Hittade ett underbart fluffigt garn på tradera när jag letade efter ett rosa fluffigt prinsessaktigt till syrrans tofflor och vann auktionen. Efter att ha fått hem garnet och inte riktigt vetat vad jag skulle ha det till slumpade det sig som så att jag hittade ett litet underbart sött kakmonstermönster hos Crochetra
http://crochetra.blogspot.com/2008/09/gr-ett-eget-kakmonster.html
Mitt monster har ett beroende av kakor (naturligtvis) men tyvärr hittar han inte några så därför tänkte han att han skulle ockupera min dator en sväng, så får ni konstiga meddelande så är det han som är skyldig.

2 kommentarer:

  1. Hej Sara! Väldigt sött kakmonster ... :) Snart onsdag igen, då ses vi på scrappingen! Ha det bra!

    SvaraRadera