En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

torsdag, februari 26

Kreativa dagar

Har vart ganska kreativ det sista, men inte hunnit lägga upp så mycket här. Då det har vart inköpsrunda i Ullared, en tur till Trollhättan och massa nytt att plugga på i skolan, men här kommer lite av vad jag har gjort.

De här är ett par fickor jag gladde A och P med, de var fyllda med en chokladansiktsmask och en mintchokladkaka.



En burk fylld med "nyttiga" chokladbollar, kan man ge bort en bättre present? Har blivit ganska nyfiken på distressfärger det sista, har testat att färglägga ängeln och blev riktigt nöjd. Har bokat in mig på en kurs om distresstekniker i början av maj. Får se om jag kan hålla mig så länge eller om jag går in och kikar lite till på Tim Holz hemsida, som förutom demos har en väldigt massa fina stämplar.


Klart det ska vara en Putte Pingvin på syrrans födelsedagskort. Hitta pingvinbraden och ödleöljetterna hos The scrapbookhouse här i uppsala. "Lagerpappren" är från en vanlig pysselbutik.


2 kommentarer:

  1. Kul att se grejerna du gjort

    SvaraRadera
  2. Man blir ju sugen på choklad när man läser om dina alster. Chokladansiktsmask låter kul. Ses på onsdag!

    SvaraRadera